Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №172 від 19.03.1994, парфюмерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
Зокрема, Постановою КМУ “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню).
До них належать:
парфюмерно-косметичні вироби;
розчіски, гребінці та щітки масажні;
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пінцети тощо);
інші товари, відповідно переліку вказаному у Постанові.
На інші товари що підлягають обміну та поверненню діють наступні умови:
товар не був у використанні;
збережена оригінальна упаковка, пломби й повна комплектація;
звернення подане упродовж 14 днів після покупки.
також повернення косметики можливе якщо продукт має виробничий брак чи суттєвий недолік, який перешкоджає використанню засобу за цільовим призначенням.
За довгі роки роботи Lova Lova ми завоювали любов і довіру тисяч клієнтів, тому бережемо та дбаємо про свою репутацію дуже уважно, як і про очікування тих хто обирає нас. Всі товари, представлені в нашому магазині лише оригінальні й перевірені. Цілісність замовлення перевіряй, будь ласка, одразу при отриманні, а в разі пошкодження при транспортуванні звертайся до представника служби доставки (усі замовлення застраховані на повну суму)
Обмін та повернення косметики в Lova Lova: чесно та зручно
Ми будемо дууууже уважно пакувати, перевіряти та відправляти твоє замовлення. І на 98% впевнені що все буде ідеально. Але якщо ти входиш в цих 2% то don’t worry, ми все виправимо
Доставку в 2 сторони оплатимо, комплімент докладемо, багато і щиро повибачаємося і більше так не будемо
Якщо виникла потреба повернути чи обміняти замовлення, будь ласка, врахуй важливий момент: обмін та повернення можливі лише для товарів неналежної якості — тобто тих, у яких є виробничий брак або суттєвий недолік, що заважає їх використанню.
Щоб все відбулося легко та комфортно, діємо так:
- Звернись до нас протягом 14 днів після отримання за номером +380 (73) 411-71-17, на пошту чи месенджер - обирай зручний спосіб в розділі “Контакти” — ми все підкажемо та допоможемо оформити.
- У випадку підтвердженого браку усі витрати на пересилання покриваємо ми — з турботою та повагою до твого часу.
- Після повернення товару на перевірку та підтвердження дефекту, повернення коштів відбувається протягом 3–5 робочих днів тим способом, яким була проведена оплата.
- Якщо обираєш обмін — нову позицію відправляємо одразу після узгодження і наявності на складі, зазвичай протягом 1-2 робочі дні.
А якщо виникнуть питання, ми завжди готові на них відповісти та допомогти знайти найкраще рішення. Переходь у розділ “Контакти” і звертайся до нас у будь-який зручний спосіб, адже Lova Lova завжди поруч ![]()